Werken bij

We stellen ons voor

Daltononderwijs is meer dan alleen lesgeven. Daltononderwijs is volgens Helen Parkhurst ‘a way of life’ en de leerling is aan zet. Hij of zij volgt niet alleen het spoor van de school, maar ontdekt vooral zijn eigen spoor. Als docent stimuleer en begeleid je die zoektocht. Je maakt contact met de leerling en geeft hem vertrouwen om zijn pad te ontdekken. Door te kiezen, uit te proberen, te ervaren en daarvan te leren. Al deze skills komen goed van pas in de vervolgopleiding en in het verdere leven.
Dat is ook wat de grondlegger van het Daltononderwijs, Helen Parkhurst, wil: dat leerlingen zich ontwikkelen tot ‘volwassenen die onbevreesd in het leven staan, vol zelfvertrouwen, creatief, initiatiefrijk, sociaal en die hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen’.

Wij zoeken collega’s die deze ‘way of life’ omarmen en onze leerlingen wil volgen en coachen. Bij ons kan je je blijven ontwikkelen en we stimuleren je om gecertifieerd daltondocent te worden. We nodigen je van harte uit om te solliciteren, we gaan graag met jou in gesprek.

De LucasAcademie

Het Stanislas Dalton Delft is onderdeel van Lucas Onderwijs. Dit is een lerende organisatie en ondersteunt met de LucasAcademie de ontwikkeling van medewerkers met diverse programma’s voor professionele ontwikkeling. Medewerkers van het Stanislas Dalton Delft kunnen zich aanmelden voor diverse trainingen en cursussen. Lees hier meer over de LucasAcademie.

Vacatures

Heb je altijd al willen werken in het onderwijs? Of ben je toe aan een nieuwe baan in het onderwijs? Dat komt goed uit! Bij Stanislas Dalton Delft kan je nu namelijk "gewoon" vrijblijvend komen kennismaken ☕. Lekker makkelijk ook; dan kennen we elkaar al nog voordat de vacatures worden gepubliceerd. Plus, we kunnen je gelijk vertellen welke (opleidings)mogelijkheden er zijn en wat de arbeidsvoorwaarden zijn. Klik op de link om een afspraak in te plannen voor wanneer jou uitkomt. Dus... wanneer zien we elkaar? https://lnkd.in/g35_inPy