Het begint bij jou

Stanislas Dalton Delft is een kleine school met ca. 800 leerlingen. Je kunt hier je mavo- en havodiploma halen. Op school kennen we elkaar en hebben we oog voor elkaar. Dit zorgt voor een fijne sfeer waar jij je snel thuis voelt. We leren met én van elkaar en hebben veel aandacht voor brede vorming. Zo ga jij vol vertrouwen de toekomst tegemoet.

Missie

Samen maken we de school en voelen ons daar verantwoordelijk voor. Stanislas Dalton Delft biedt een uitdagende leeromgeving en die jou ondersteunt om de beste keuzes te maken. Dat gebeurt in een veilige omgeving vol vertrouwen en structuur. Zelf nadenken wat je doet én waarom je dit doet staat bij ons centraal. Met veel belangstelling en toewijding stimuleren we je om je zo goed mogelijk te ontwikkelen.